Handelsvoorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

Algemene informatie
Pilalift
E-mail: support@pilalift.nl


PRIJZEN

Alle prijzen op de website zijn in EUR (€) en inclusief btw.


BETALING

Pilalift accepteert betalingen via VISA, VISA Electron, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, PayPal en iDEAL. De betaling wordt pas van uw rekening afgeschreven wanneer het artikel wordt verzonden.


LEVERING

Pilalift streeft ernaar bestellingen binnen 24 uur na ontvangst te verzenden. Wij leveren uitsluitend binnen Nederland.

  • Verzending naar een afhaalpunt: Gratis.
  • Thuisbezorging: Gratis.

Als er geen ruimte is bij het gekozen afhaalpunt, wordt uw pakket naar een nabijgelegen locatie gestuurd. U ontvangt hierover bericht. Heeft u vragen of problemen? Neem contact op met onze klantenservice via support@pilalift.nl.

Levering vindt plaats op werkdagen en doorgaans binnen 1-3 werkdagen. Tijdens drukke periodes kunnen levertijden langer zijn.


RECHT OP KLACHT

U heeft recht op een garantietermijn van 1 jaar conform de Nederlandse wet. Deze garantie dekt fabricage- en materiaalfouten, maar geldt niet voor schade door verkeerd gebruik.

Bij een gegronde klacht heeft u recht op reparatie, vervanging of (gedeeltelijke) terugbetaling. Eventuele redelijke verzendkosten worden door ons vergoed. Neem vooraf contact met ons op voor retourinstructies.

Retouradres voor klachten, retouren en herroepingen:
(Op verzoek ontvangt u het exacte adres voor retourzendingen via e-mail.)

Let op: Retourzendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.


HERROEPINGSRECHT

U heeft 30 dagen herroepingsrecht vanaf de dag waarop u het artikel heeft ontvangen. Binnen deze termijn kunt u aangeven dat u de aankoop wilt annuleren door contact op te nemen via support@pilalift.nl.

Na melding van annulering heeft u 30 dagen om het artikel terug te sturen. U draagt zelf de kosten en risico’s voor de retourzending. Het product dient in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden.

Let op: Als uw bestelling een gratis geschenk bevatte, dient dit ook te worden geretourneerd.


STAAT VAN GERETOURNEERDE ARTIKELEN

U bent aansprakelijk voor waardevermindering die voortvloeit uit een gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van het artikel vast te stellen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te ontvangen, dient het product in originele staat te zijn en niet gebruikt te zijn.


TERUGBETALING

Bij een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten (met uitzondering van extra kosten voor een andere leveringsmethode), uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending of het bewijs van verzending.

Terugbetalingen worden uitgevoerd via hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij anders overeengekomen.


KLACHTEN

Bij klachten kunt u contact opnemen via support@pilalift.nl.

Als wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht indienen bij:
Geschillencommissie Thuiswinkel
(https://www.degeschillencommissie.nl/)

Daarnaast kunnen klachten worden ingediend via het Europees ODR-platform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ons e-mailadres voor klachten: support@pilalift.nl.


PERSOONSGEGEVENSBELEID

Wij verzamelen en verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met de AVG. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verwerken van uw bestelling en worden niet langer bewaard dan noodzakelijk (maximaal 5 jaar).

Voor vragen over gegevensverwerking kunt u contact opnemen via support@pilalift.nl.